Nejčastější otázky a odpovědi

Zvládnu si zabezpečovací ústřednu namontovat doma sám, nebo je potřeba objednávat technika či přímo nějakou specializovanou firmu?

Ústředna a jednotlivé komponenty (čidla, ovládací klíčenky) zabezpečovacího systému jsou již od nás naprogramovány, tedy tzv. "spárovány". Jelikož spolu jednotlivé komponenty komunikují bezdrátově, je potřeba je jen přimontovat na vhodná místa v bytě.

Zvládnete-li obsluhovat vrtačku, tak při respektování pravidel pro rozmístění čidel zvládnete tato zařízení přimontovat sám.

Pro ty, kteří si s tím z jakéhokoliv důvodu hrát nechtějí, je samozřejmě k dispozici náš technik, který instalaci provede.

Jak se postupuje při poplachu v bytě? Požadujete předání klíčů od bytů předem, jak ke u bezpečnostních služeb zvykem?

Nepožadujeme poskytnutí klíčů od bytu. U poplachových událostí POŽÁR a TÍSEŇ se v případě potvrzeného požáru nebo osoby ohrožené na zdraví či přímo na životě postupuje tak, že do bytu vstupují přivolaní hasiči a záchranáři za přítomnosti policie. Samotný vstup do bytu resp. domu probíhá dle standardních postupů pro zásah požární jednotky či záchranné služby.

Samozřejmě je možné upravit řešení takové situace předem individuální dohodou. Nicméně běžně na předání klíčů od bytu netrváme a nevyžadujeme. 

Dostala jsem od dětí mobilní telefon Aligator A500. Můžu ho použít pro službu Asistent osobního bezpečí, nebo si musím koupit nový?

Můžete samozřejmě použít svůj stávající mobilní telefon, další kupovat nemusíte. Využít můžete i stávající telefonní číslo, které v něm máte. Pokud je to číslo T-Mobile, můžete službu používat naplno, tedy v případě zmáčknutí tísňového tlačítka na zadní části telefonu je dispečer schopen zjistit, kde se nacházíte pro nasměrování pomoci.